Okej, jag tror vi kör igång på nytt.

Det blev ett grymt avbrott i The Vamps bloggandet här plötsligt, då jag kom fram till att jag inte borde ha registrerat The Vamps bloggen på den e-mail som jag använder till alla mina andra bloggar. Detta eftersom jag skulle ha velat kunna dela denna blogg med en annan bloggare, så att jag inte skulle behöva ta hand om allt uppdaterande själv. Men nu är det som det är. Så jag kommer i huvudsak att lägga upp The Vamps videor här. Sedan när jag hinner och kommer ihåg slänger jag in bilder m.m. 
 
Ha de gött!
 
// the boss.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


OBS! Att tänka på före du kommenterar:

- Här drar vi inga "Allt bra?"-diskussioner över kommentarsfälten.
- Hatiska kommentarer godkänns inte, så spara din tid från att ens försöka.
- Stjäl inte min design-ide utan att fråga lov först.
- Jag gör inga designbeställningar om det inte råkar sig att jag plötsligt flippar någon dag.
- Länbyten kan ni glömma, om ni inte har en "band-sida" med över 100 unika besökare per dag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback