Bildbomb från LA!

Eftersom jag har varit lite trög med uppdateringen, så slänger jag nu in en bildbomb med bilder plockade från killarnas twitter och bradleys instagram. OBS! De är fruktansvärt aktiva med att klicka av bilder på sin omgivning, så jag plockade endast ut delar av vad de fotograferat (de bilder med bästa kavlitén så att säga). 
Bandet är fortfarande i LA, men inom några dagar/någon dag tillbaka i England. 
 
 
James skejtar och får tydligtvis inte nog. (hans twitter kryllar av bilder på skateboardar)
 
 
 
 
 
 
Tristan drömmer om grammys
 
 
 
 
 
 
Till vänster: Brad och en söt hund. Till höger: James, Tristan, CJ Baran (en kille som de samarbetade med i låtskrivning) och Bradley. 
 
"This is what I have to put uo with on valentines day" // James via sin twitter.
"Det här är vad jag får stå ut med på vändagen"
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


OBS! Att tänka på före du kommenterar:

- Här drar vi inga "Allt bra?"-diskussioner över kommentarsfälten.
- Hatiska kommentarer godkänns inte, så spara din tid från att ens försöka.
- Stjäl inte min design-ide utan att fråga lov först.
- Jag gör inga designbeställningar om det inte råkar sig att jag plötsligt flippar någon dag.
- Länbyten kan ni glömma, om ni inte har en "band-sida" med över 100 unika besökare per dag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback