The Vamps träffade Emeli Sande och skrev med James Bourne i New York!

 
The Vamps befinner sig för tillfället i USA. För ungefär två veckor sedan befann de sig i New York där de fick chansen att träffa Emeli Sande samt sätta sig ner och skriva låtar med James Bourne - föredetta Busted-medlem som också skrivit låtar med McFly. På The Vamps facebook ser killarna tillbaka på dessa två veckor som väldigt lärorika och minnesvärda. Efter att ha lämnat NY befinner de sig nu i Los Angeles. 
 
Om ni vill hänga med noggrannare över vad killarna sysslar med under deras resande så kan ni antingen följa dem på deras facebook-sida eller också följa dem via deras officiella gemensamma twitter. Killarnas individuella twittersidor hittar ni här: James twitter, Bradleys twitter och Tristans Twitter.
Jag antar att jag vid något senare tillfälle också klistrar dit länkarna i sidomenyn, så att ni lättare ska hitta dit.
 
 
 
(andra bilden uppifrån: James och en gul skolbus i NY. Tredje bilden uppifrån: James på en balkong i LA. Sista bilden: James bild av utsikten från deras lägenhet)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


OBS! Att tänka på före du kommenterar:

- Här drar vi inga "Allt bra?"-diskussioner över kommentarsfälten.
- Hatiska kommentarer godkänns inte, så spara din tid från att ens försöka.
- Stjäl inte min design-ide utan att fråga lov först.
- Jag gör inga designbeställningar om det inte råkar sig att jag plötsligt flippar någon dag.
- Länbyten kan ni glömma, om ni inte har en "band-sida" med över 100 unika besökare per dag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback