Los Angeles - Där killarna hänger just nu.

Lite svårt att veta vad killarna egentligen gör där borta på andra sidan jorden, i Los Angeles, just nu, men de ser i alla fall ut att njuta av resan. Får se om de alls har lust att komma tillbaka till Europa. Haha...
Här kommer de senaste uppladdade bilderna från LA. Enjoy!
 
Tristan uppdaterar facebook med texten: 
 
"Even on the other side of the world, I can't stop james and brad from skating ;) T"
("Även på andra sidan jorden, kan jag inte få James och Brad att sluta skejta")
 
 
 
 
 
 
"Been looking for these outrageously American party cups for 3 weeks! Booooyaaaaa"
("Har letat efter dessa skandalösa Amerikanska festkopparna i 3 veckor!")
// killarnas Facebookuppdatering för 13 timmar sedan


Kommentarer
Lotta

Sv: Tack så mycket för tipset! Jag hade aldrig hört talas om dom förrut faktiskt :)

2013-02-09 @ 19:28:17
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Julianne

Aaaw bebisar. <3 Sjukt bra blogg förresten! x

2013-02-10 @ 20:52:17


Kommentera inlägget här:


OBS! Att tänka på före du kommenterar:

- Här drar vi inga "Allt bra?"-diskussioner över kommentarsfälten.
- Hatiska kommentarer godkänns inte, så spara din tid från att ens försöka.
- Stjäl inte min design-ide utan att fråga lov först.
- Jag gör inga designbeställningar om det inte råkar sig att jag plötsligt flippar någon dag.
- Länbyten kan ni glömma, om ni inte har en "band-sida" med över 100 unika besökare per dag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback