Så få se nu vad som hänt sedan senaste uppdateringen (miljoner år sedan)

Jo, The Vamps har fått ännu en medlem sedan jag bloggade sist!  17 åriga chipsätande Connor Samuel John Ball från Aberdeen är nu bandets fjärde medlem. Han blir deras bassist, samt att han också sjunger med i bakgrunden, så kallat "back up vocals". 
 
 
 
 
 
Sedan så har killarna hunnit slänga ut en bunt med videor som ni kan hitta på The Vamps egna youtube sida, samt på The Vamps VEVO på youtube. 
 
Att de har hunnit turnera som förband för McFly är väl kanske ingen nyhet för de äldsta The Vamps-fansen. 
Hela sommaren hade de festivaler framför sig samt en del gigs på radoistationer runt om i UK. 
 
Nu har de kommit så långt att de förbandar för Selena Gomez på hennes Turné. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


OBS! Att tänka på före du kommenterar:

- Här drar vi inga "Allt bra?"-diskussioner över kommentarsfälten.
- Hatiska kommentarer godkänns inte, så spara din tid från att ens försöka.
- Stjäl inte min design-ide utan att fråga lov först.
- Jag gör inga designbeställningar om det inte råkar sig att jag plötsligt flippar någon dag.
- Länbyten kan ni glömma, om ni inte har en "band-sida" med över 100 unika besökare per dag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback