THE VAMPS!

Äntligen har jag nu lyckats kladda ihop en fansida för bandet "The Vamps". Sidan är dock inte helt klar ännu och under konstruktion. Så fort jag får sidan att börja rulla, då ska jag börja uppdatera det viktigaste. Vi får se hur grundligt jag kommer att göra uppdateringen. 
 
Tidigare fick jag förfrågan om att plocka in en till bloggare till sidan, men detta fungerade inte på grund av att jag inte vill dela de andra bloggarna som ligger under samma lösenord och e-mail. Kontaktade även blogg.se angående detta, men de kunde inte hjälpa mig. 
 
Bloggen ägs därmed endast av mig. Bara mig. 
Än så länge har jag ingen plan på att ge ut vem jag är. Vi får se i framtiden. 
 
// Chefen. x)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
erika

HEJ! skulle man kunna få hjälpa till med denna sidan ? :) ÄR sjäklv admin för The Vamps Sweden på facebook och håller på med en blogg om The Vamps fast fanfiction ? :) skulle du kunna kontakta mig ? :)

Svar: Hejsan! Jättekul att du kontaktade mig! Jag visste inte riktigt vad jag tänkte när jag skapade bloggen, då jag inte riktigt visste hur mycket jag skulle orka bygga och jobba på den. Det skulle vara enormt kul om man kunde dela den på något sätt. Problemet är nu det att jag inte har någon aning hur jag ska kunna ha en helt extern e-mail och lösenord till endast denna blogg. Har nämligen en del andra bloggar kopplade till samma e-mail och lösenord, och dessa vill jag förstås inte dela med mig av också. :P Vet du om man kan flytta bloggen från de inloggningsuppgifter jag har nu, utan att också byta på de andra bloggarna?
-

2013-01-08 @ 17:40:17
erika

Heej har ingenaning faktikskt men prova maila blogg.se och se om de kan hjälpa? OCh förstår att du inte vill dela med dig allt :)

2013-01-09 @ 21:07:10
URL: http://thevampsfanfiction.blogg.se


Kommentera inlägget här:


OBS! Att tänka på före du kommenterar:

- Här drar vi inga "Allt bra?"-diskussioner över kommentarsfälten.
- Hatiska kommentarer godkänns inte, så spara din tid från att ens försöka.
- Stjäl inte min design-ide utan att fråga lov först.
- Jag gör inga designbeställningar om det inte råkar sig att jag plötsligt flippar någon dag.
- Länbyten kan ni glömma, om ni inte har en "band-sida" med över 100 unika besökare per dag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback